Chcę zgłosić bieżący odczyt licznika gazowego

Podaj odczyt licznika gazowego poprzez:

SMS

LICZY SIĘ KAŻDA SEKUNDA!

Dlatego PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. oferuje innowacyjną usługę dla klientów poniższych grup taryfowych, dzięki której zaoszczędzisz na czasie.

 B-1.12T  R-1.12T  S-1.12T  W-1.12T Z-1.12T
 B-2.12T  R-2.12T  S-2.12T  W-2.12T Z-2.12T
 B-3.12T  R-3.12T  S-3.12T  W-3.12T Z-3.12T

Usługa dedykowana jest również dla klientów podających odczyt licznika gazowego w związku ze zmianą cen paliw gazowych wprowadzoną decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Taryfą dla Paliw Gazowych nr 6/2014.

Teraz możesz przekazać nam odczyt licznika gazomierza za pomocą wiadomości SMS.

Zajmie Ci to nie więcej niż 180 sekund, SPRAWDŹ JAKIE TO PROSTE!

POPRAWNY FORMAT

Treść wysyłanej wiadomości wygląda następująco:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX YYYYY

gdzie:
znaki "X" odpowiadają numerowi konta bankowego - 26 cyfr (wpisywanemu bez spacji),
znaki "Y" odpowiadają odczytowi licznika gazomierza (max. 5 cyfr)

np.:
treść wiadomości: 40307725515233523578932134 24321

gdzie:
- numer "40307725515233523578932134" odpowiada 26-cyfrowemu numerowi kont, który można znaleźć na fakturze (gdzie znaleźć indywidualny numer konta bankowego? - kliknij tutaj)
- numer "24321" odpowiada max. 5 cyfrowemu odczytowi licznika gazomierza (zaokrąglić do pełnych metrów sześciennych)

  * Koszt SMS zgodny z taryfą Twojego operatora GSM

WAŻNA INFORMACJA

Jeżeli po wysłaniu wiadomości nie otrzymasz żadnej informacji zwrotnej będzie to oznaczało, że Twoje zgłoszenie jest prawidłowe i zostało przyjęte.

W przypadku, gdy wysłany sms z odczytem licznika będzie miał niepoprawny format, otrzymasz wiadomość zwrotną z komunikatem o błędzie.

do góry

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy dostepny jest tutaj.
do góry

eBOK

By zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta kliknij tutaj i wybierz zakładkę rozwiąż sprawę samodzielnie (eBOK)
do góry

Contact Center

Serdecznie zapraszamy do korzystania z Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta:

Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania dotyczące świadczonych przez nas usług. Poniżej zamieszczamy numery telefonów właściwe dla obszaru działania danego Regionu:

Region Dolnośląski

801 301 801 - z telefonu stacjonarnego*
(32) 303 07 16 - z telefonu komórkowego**
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
* Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** Całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący 

 

Region Górnośląski

(32) 391 23 03  - z telefonu stacjonarnego* i z komórkowego**
* Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** Całkowity koszt połączenia ponosi dzwonią
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 19:00

 

Region Karpacki

(12) 687 46 05 - z telefonu stacjonarnego* i komórkowego**
* Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** Całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący 
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 19:00

 

Region Mazowiecki

(22) 637 46 04 - z telefonu stacjonarnego* i komórkowego**
* Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** Całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 19:00

 

Region Pomorski

(58) 325 99 02 - z telefonu stacjonarnego* i komórkowego** 
* Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** Całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący 
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 19:00

 

Region Wielkopolski

801 888 989 - z telefonu stacjonarnego*
(61) 851 46 01 - z telefonu komórkowego**
* opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego
** całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.